[NFS Shift] Shift Tour - czasy okrążeń z kosmosu

Ostatni post: 10-12-2009 21:37, autor: cichy79pl. Odpowiedzi: 8.
Strona 1 z 1 (9 pozycje)
Rozmieść posty: Wstecz Dalej
  • 09-29-2009 17:20

• Hikari01
    • Brak oceny
    • Data dołączenia09-29-2009
    • Posty1
    • Punkty20

[NFS Shift] Shift Tour - czasy okrążeń z kosmosu

Na wstępie od razu napiszę - nie jestem amatorem jeśli chodzi o gry wyścigowe. 3 dni temu postanowiłem zobaczyć jak wyglądają czasy z różnych miast Polski jeśli chodzi o Shift Tour, po czym zacząłem sobie sprawdzać jak mają się one do gry. Ustawiłem wyścig - Audi S4, tor Brands Hatch Indy, 10 przeciwników, te same auta. Nie minęło dużo czasu jak zauważyłem że czas 49'93 jest praktycznie niemożliwy do uzyskania. Z gazem w podłodze w każdym zakręcie, idealnymi wyjściami, lekkimi zarzuceniami tyłu wychodziło 53'80. W internecie widziałem już czas 53'40... Czas 49'93 wydawał się coraz bardziej podejrzany gdy porównałem wyniki ze wszystkich zawodów w Warszawie (inne najszybsze czasy w okolicach 54'10-54'40). Sprawdziłem więc czy nie doszło do małego przekrętu - czyli wybrania Audi RS4 do wyścigu... no i ten czas 49'93 da się wyciągnąć, z dużym trudem ale da się. To też jeszcze większe zdziwienie mnie ogarnęło gdy zobaczyłem czasy z Poznania - 3 osoby w okolicach 50 sekund. Wydaje mi się że w przypadku tych 4 osób doszło do złamania regulaminu, i liczenie tych czasów byłoby po prostu głupotą ze względu na zerowe szanse dla uczciwych graczy. Pozdrawiam
    • Punkty za posty: 20
  • 10-02-2009 21:15 W odpowiedzi na

Re: [NFS Shift] Shift Tour - czasy okrążeń z kosmosu

To samo zauwazyłem!

Jest to zwyczajne oszustwo

Osoby uczciwe, biorące udział w konkursie zgodnie z  regulaminem nie mają rzadnych szans na wygranie nagród, a szczególnie nagrody głównej, bo jeżeli to nie zostanie uregulowane, to już są pierwsze TOP3 czasy w okolicach 50 sekund.

Organizatorzy po prostu powinni coś z tym zrobić, bo jest to zwyczjne złamanie regulaminu.